احلى جيــل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كـل عــ(احلى)ـام وانـتم بـ(جيـل)ـخير

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
7bibt pelal
نجمة المنتدى
7bibt pelal

نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 25 أغسطس 2009, 20:52

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا جيبلكم شويه نكت انما ايه جااااااااااااااااااامده Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

قام بعض من الإرهابيون باختطاف طائرة مصرية وقاموا بتهديد جميع من في الطائرة بالقتل إذ لم ينصاعوا لأوامرهم وبعد فترة تقدمت امرأة لرئيس الإرهابيين وقالت

أنا لست بمصرية أنا صوماليه وحضرت لمصر للعمل والآن أنا عائدة لبلدي لكي أطعم أولادي وأنت تعرف المجاعة في الصومال قاتلة فأمر رئيس الإرهابيين بإنزالها من الطائرة

وبعدها بقليل تقدمت امرأة أخرى لرئيس الإرهابيين وقالت

أنا لست بمصرية أنا إندونيسية وقد أصابنا إعصار تسونامي و توفي كل أقربائي ولم يبقى إلا أنا فأمر بإنزالها من الطائرة

بعدها تقدم رجل متوسط العمر وقال أنا مصري وأنا من مشجعي نادي

الزمالك

فبكى رئيس الإرهابيين وبكى جميع من في الطائرة على حال هذا المشجع فأمر رئيس الإرهابيين بالإعفاء عن جميع المحتجزين وأعطى المشجع مكافأة مالية وسلم نفسه

--------------------------------------------------------------------------

الهنود الحمر

طفل من الهنود الحمر سأل أبوه:
بابا أحنا ليه كل أسامينا طويلة ومعقدة ومركبة من كلمات كتيرة كده ؟
الاب:
يا حبيبي دي عادة عندنا من قديم الازل لما يتولد لينا طفل نسمي أسمه على أول
مشهد تقع عنينا عليه
مثلا اختك الكبيرة لما اتولدت دخلت الخيمة لقيتها مولودة زي القمر طلعت من
الخيمة شفت مشهد الشمس المشرقة المطلة بين السحب الكثيفة فقررنا نسميها 'الشمس
المشرقة المطلة بين السحب الكثيفة '
أخوك الوسطاني لما أتولد دخلت عليه الخيمة شفته مولود زي القمر طلعت من الخيمة
لقيت مشهد الامطار الغزيرة وسط البرق اللامع فقررنا نسميه 'الامطار الغزيرة
وسط البرق اللامع '
دي عادة قبائلنا طوال الازل
أنت ايه اللي مزعلك يا ' كلبين وقفوا جنب الخيمة '

---------------------------------------------------------------------------------

ذكريات

استيقظت الزوجة أثناء الليل ولم تجد زوجها بجانبها في الفراش
وضعت الزوجة الروب ونزلت إلى الدور الأسفل ووجدت زوجها يجلس في المطبخ
واضعاً كوباً من القهوة أمام مستغرقاً في تفكير عميق
لاحظت الزوجة نزول بعض الدموع من عين الزوج
سألته الزوجة: إيه الموضوع؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟
رد الزوج: فاكرة لما إتواعدنا من 20 سنة؟
أجابت: أيوه فاكرة.! ء
قال: فاكرة لما شافنا والدك و إ حنا في ا
لعربية؟
أجابت: أيوه فاكرة. .! ! ء
قال: فاكرة لما وجه لىّ والدك مسدسه وقا للى تتجوز ها ولا أسجنك 20
سنة؟
أجابت: أيوه فاكرة. ..!!!
نزلت دمعه من عين الزوج وقال: لو كنت دخلت السجن كنت خر جت النهارده

---------------------------------------------------------------------------
صدى الصوت

واحد انجليزي وواحد فرنساوي وواحد صيني راحوا يجربوا صدى الصوت
الانجليزي قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو هالوووو هالوووو
الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور بنجوووور بنجوووور
الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: ايييييييه ايييييييه ايييييييه

--------------------------------------------------------------------------

سكران ماسك الفرخة بتاعته .قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه
---------------------------------------------

مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ وقالها كنتى فين لحد دلوقتى.
--------------------------------------------

مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود وعلق الصورة فى الصالون وكتب تحت الصورة: هذه صورة زوجتى مع القرود (ملحوظة: زوجتى الثالثه على اليمين).
مره اتنين اغبيه بيلعبو شطرنج الملك مات منهم مشلول
سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

يااااااااااااااااااااااارب تعجبكم

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

عدل سابقا من قبل 7bibt pelal في الثلاثاء 01 سبتمبر 2009, 19:21 عدل 1 مرات
نور
عضو مميز
نور

نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009, 06:46

هههههههههههههههههههههههه
نكت جامدة اخر حاجة
حلوين منك يا حيناء

تحياتى ليكى
7bibt pelal
نجمة المنتدى
7bibt pelal

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009, 07:53

جزاك الله خيرا يا نور علي مرورك
دايما منوراني كده يا قمرايه
تسلميلي يا نور
Embarassed
محبة الرحمن

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009, 12:58

هههههههههه احسن نكتة هى الاخيرة
ADMIN
Admin
Admin
ADMIN

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009, 17:04

وعليكم السـلام ورحمة الله وبركاته

عملنا قسم نكـت وامرنا لله

حلوين اوووووووووووووى ماشاء الله

عايزين كدة على طول

بس خلو بالكو من النكت فى حكاية الصعايدة عشـان بردو دول مسلمين زينا

Very Happy
https://a7la-geel.ahlamontada.com
7bibt pelal
نجمة المنتدى
7bibt pelal

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009, 19:31

تسلميلي يا نور وتشرفيني دايما يارب
وانتي يا محبه بجد انتي محبه تسلميلي
وشرفني مرورك كتير يا ادمن
وانا عارفه علشان كده مش جيبت اي حاجه
عن الصعايده
انا مش بسمي حد خاااااااااااااااااالص
نورني مروركم جميييييييييييييييييييييييعا
Embarassed
منارة الاسلام
مشرفة القسم الاسـلامى
مشرفة القسم الاسـلامى
منارة الاسلام

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 01 سبتمبر 2009, 17:48

هههههههههههههههههههههه

يجننم

وخصوصا التانية و الاخييرة

تسلم ايدك يا قمر
7bibt pelal
نجمة المنتدى
7bibt pelal

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 01 سبتمبر 2009, 19:29

الحمد لله انهم عجبوا القمر
اتمني انك تردي علي جميع مواضيعي
واعرف رد القمرايه
Wink

نكت جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1